DAS maakt het recht toegankelijk voor iedereen. Al ruim 50 jaar helpen we particulieren, bedrijven en overheden bij juridische conflicten. Daarnaast bieden we bedrijven en overheden financiële oplossingen op het terrein van creditmanagement, incasso en factoring. We werken daarbij vanuit de verschillende merken.
Bij DAS Servicecenter komt al het telefoonverkeer voor de rechtshulpverlening binnen.
De medewerkers van DAS Contactcenter beantwoorden en verwerken ruim 2500 gesprekken per dag voor de dossierbehandelaars van Legal Operations.
In ieder gesprek wordt aan de hand van het verhaal bepaald hoe de beller verder geholpen kan worden.
In totaal werken er bij DAS Contactcenter ongeveer 90 medewerkers op verschillende tijden. Deze tijden liggen tussen 08.00 en 17.45 uur.
Op de afdeling heerst een warme, collegiale sfeer. Er is veel aandacht voor elkaar. Coaching vinden wij zeer belangrijk en hier is veel ruimte voor. Als je start met je werkzaamheden krijg je een opleiding van 5 dagen. Je gaat daarna aan de slag met een coach waar je altijd op terug kan vallen.
Locatie: Amsterdam