We Say So Contact Centers is een jong en fris bedrijf, geleid door een management team met een passie voor telemarketing. Sinds 2006, geen grote belfabriek, maar juist een hele persoonlijke sfeer. Iedereen kent elkaar, jong en oud, in een gezellig kantoor. Er is altijd tijd voor een praatje, maar iedereen is dedicated aan het werk. Wij handelen klantcontact af voor opdrachtgevers die er voor kiezen om dit uit te besteden aan een partij die hier gespecialiseerd in is en zo het klantcontact op een zo hoog mogelijk niveau kan afhandelen. Dit doen wij met succes al sinds 2006 met de grootste passie en dedication om een zo optimaal mogelijke klantbeleving te creëren.
Centraal binnen de organisatie staan de call agents. Zij zijn de motor achter de organisatie die ervoor moeten zorgen dat het maximale gehaald wordt uit elk klantcontact. Dit vertaalt zich in constante begeleiding van de bellers op de belvloer en regelmatige training. Agents worden zoveel mogelijk gestimuleerd door verantwoordelijkheden om een zo hoog mogelijk niveau van betrokkenheid, loyaliteit en inzet te creëren.
Locatie: Delft/Den haag/Rotterdam